yagmur50
Kendinizi kötü düşünüp yormayın , iyi düşünün iyi olsun . Doktorunuz ne uygun görürse o şekilde ilerleyin . İnşallah sağ sağlim kavuşursunuz
Lütfen ağlamayın ben hiç üzmedim kendimi olumlu düşündüm hep , benimde troitim yükseldi ilaç kullanıyordum , şeker çıktı diyetle ilerledim 63 kiloyla hamile kaldım 61 le doğum yaptım , kolestaz çıktı 31.haftamda doğum dan bir hafta önce idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaçla geçti
Yani bende de yok yoktu ama çok şükür sağlıklı doğum yaptım dua edin bol bol rabbim eli ayağı düzgün zamanın da sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin