Merhaba kizlar cuma rutin kontrolde tansiyonum 14 8 çıktı biraz sonra 16 8 cikti doktor 2 saat gözetim altında tuttu kendi kendine düştü tansiyonum. Protein kaçağı falan çıkmadı tahliller temizdi. Dr anlık olarak çıkmıştır takipte kal dedi. 14 9 geçerse gel dedi. Sabah evde ölçtüm 15 ti acilden girdim orda 13 7 çıktı. Sonra nst sonrası tekrar olctuler 11 7 çıktı eve gönderdiler. Ben napicam bilmiyorum çok korkuyorum. Tansiyonum yüksek diye gidiyorum sonra düşüyor ama yükseldiğini de ölçülmese anlamıyorum yani bı sikayetim olmuyor. Benim dururmumda olanlar nasıl yol izliyorsunuz.