Zeyus çok geçmiş olsun canım , bende 9. Haftamda aşırı kanamadan dr a gittiğimde kese bozulmus ve bebek düşmüştü o gün kürtaj oldum aynı duyguları yaşadım gözümü açtığımda herşey bitmişti saatlerce ağladım . Bu üçüncü düşüğümdü beni en cok yaralayan da kalp atışlarını duymamdı diğerleri ufaktı . Allah herşeyin en iyisini bilir , elimizden birşey gelmiyor , bol bol dinlen , kendine dikkat et . 7 ay sonra hamile kaldım bu zamana nasipmiş , kafana takmamaya çalış , benim uzun sürdü ama bazıları hemen bir ay içinde hamile kalabiliyor . Bu süreç zor geçicek ama geçicek 🙏🏻