Eveeet bende doğum hikayemi anlatmak istiyorum belki moral olur bir gün bende anlatırım diyordum hamileyken çok şükür Rabbime 3 Ay oldu bile Irmak kuşuma kavuşalı 😇
19.10.22 Sabahı kendi isteğimle spinal sezeryan olmaya karar verdim çünkü etraftan duyduğum normal dogum hikayeleri bende panik yaratmıştı tabi sezeryan hakkındada kötü konuşan konuşana zaten hiç anlamıyorum hamile insana kötü şeyler neden söylerler yok çok zor yok böyle bir acı yok falan filan insanların söylentileri asla bitmiyor tabi neyse sabah 11.30 da doktorumla karar verdik sabah 5 den sonra hicbirsey yiyip içmedim saat 9 gibi yatışım yapıldı tabi ben nasıl heyecanlıyım daha önce hiç ameliyata girmedim kafamda milyon tane soru korku zaman geçmiyor hem hemen girmek istiyorum bebeğime kavuşmak istiyorum hemde korkudan titriyorum daha sonra doktorun işinden dolayı 13.30 da girdim girerken korkudan ağlıyorum anestezi doktoru ve hemşireler konuşuyor sakinlestiriyorlar belden bir iğne yapıldı ( kesinlikle acımıyor ) 5 saniye sonra belden aşağısını hissetmedim ameliyata başladılar sadece cekistirme ve konuşmalar var sadece sağ omzuma biraz ağrı girdi sanırım oda iğneyi vururken kendimi kastigim için ama onun dışında asla his yok sonra doktor hazır mısın dedi ve bebeğimi gördüm o an tüm korkularımın yerini mutluluk aldı zaten yarım saat sürdü bebeğimle beraber ağlayarak girdiğim yerden gülerek çıktım çok şükür ameliyattan sonrada ilk ayaga kalkarken biraz agri oluyor ama cok normal asla dayanilmayacak bir agri degil zaten Allah o gücü veriyor sonra bebeginizi kucaginiza aldiginizda hersey geciyor birtek onu düşünüyorsunuz 🌸Allahım bütün hamilelere hayırlı doğumlar nasip etsin bebislerimizede güzel kaderler yazsın insAllah. Biraz uzun oldu ama anlatmak istedim. 😇
Son olarak size kötü şeyler anlatmaya kalkanlara anlatma ben yaşayarak görmek istiyorum diyip susturun lütfen çünkü hamilelikte doğumda her kişiye özel her doğum ayni olmuyor kendinizi boşa korkutmayın her anın tadını çıkarın güzel anneler Rabbim hepimizin kalbine göre versin 💕