Pnr_KMRC1 Şimdi şöyle bizimde kan uyuşmazlığımz var ilk gebeliğimde doktor test yaptı negatif çıktı ve iğneye gerek yok dedi zaten ilk gebeliklerde bir sorun olmuyormuş fakat doğum yaptıktan sonra bebeğim babasının kanını aldığı için bana iğne yaptılar buda ikinci bir gebeliğe ön hazırlık oluyormuş ikinci hamileliğimde 28. Haftada test yapıldı negatif çıktı fakat bu sefer doktor her ihtimale karşı iğneni yapalım dedi ve yaptık 10 gün önce doğum yaptım bebeğim her ikimizden de almış o yüzden iğne yapmadılar bana