Melhaercan Kızlar bu 3. Normal doğumum olacak aralık sonu inş diğer 2. Gebeliğimde hemoroid yaşadim doğum anında ikinmaktan eve geldim 2 hafta ağladım resmen açısından şimdi okadar kötü kabizlik yaşıyorum ki Son 3 haftadır sürekli ikinmaktan bi hal oldum en sonunda arka tarafimdà bişey çıkıyo wcden kalkarken içeri giriyor sorum şu normal doğum yapacam gene çok fazla stres var üstümde o çıkan şey doğum anında çıkarsa ne yapacam 😣😣😣😣
sudamlasi Melhaercan bunu doktorunuza söyleyin sizi yönlendirir muayene edilirsiniz doğuma engel mi değil mi karar verilir tedavi uygulanır.