Ysm0307 Tansiyon yüksek diye yatış verildi 17/10 larda hâlâ bir yandan da sancım çıkıyor daha çok erken diye korkuyorum tek başınayim bı de ailler başka şehirlerde
Gkceko Ysm0307 kuzum ben 36+2 de zorunlu sezaryeni bekliyorum hastanede 1 haftadır yatıyorum hiç korkma Allahın izniyle hiçbir şey olmaz
Gkceko Ysm0307 Geçirdiğim kalp ameliyatı yüzünden zorunlu sezaryen olucam çocuk ağırlık yapmasın diye erken alıcaklar