Umran3428 Tanembebek5 doğal boya hiç kullanmadım yararı zararı nedir bilemem ama normal boyamanı tavsiye etmem kimyasal bebeğe çok zararlı benimde boya zamanım geldi geçiyor ama bebeğimin sağlığı için bekliyorum.
ilknursarenacar Tanembebek5 3 aydan sonra sakıncası yok yazıyor internette ben de merak ediyorum açıkçası
Liliales Tanembebek5 ben boyadım 22. Haftada. Ne kadar doğal bilmem ama watsonsta biomagic isminde bir boya kullanıyordum zaten hamilelikten önce de onunla boyadım yine. Amonyaksız sanırım kötü kokan bir boya değil hatta güzel kokuyor
1anne2bebek__ Tanembebek5 19. Haftamda boyadım normal boyayla. Balkon kapısını açtım arkadaşım hemen boyadı. Maske taktım 2 tane koku gelmesin fazla diye. Yıkarken de kafamı aşağı doğru eğdim iyice boyayı akıttım öyle banyo yaptım
Tanembebek5 Umran3428 bu gidişle ben de beklicem sanırım doğumdan önce doğal boyayla boyarım bir ihtimal