Merhaba benim kese etrafında kanama alanı vardı, 4 aya kadar özellikle yorulduğum zamanlarda hafif lekelenme olurdu. Dördüncü aydan sonra geçti. Doktorum progestan vermişti ama ben kullanmamayı seçtim. (Tamamen kişisel tercih) Burada önemli olan kanın rengi. Kahverengi lekeler sıkıntı olmuyor, kırmızı ve pembe renkte doktora görünülmesi öneriliyor.