Kızlar merhaba sata göre 8+6 haftalık hamileyim. Yine sata göre 6+3’te çok şükür bebeğimizi gördük kalp atışını duyduk ama dr 6+1 ile uyumlu olduğunu 5 mm olduğunu sıkıntı olmayacağını söyledi 10 gün sonra tekrar çağırdı 9 gün sonra gittim bebek 10.94 mm olmuş ve bu kezde 7+1 dedi 9 günde sadece 5.94 mm büyümüş yine bi sıkıntı olmadığını herşeyin şuan için gayet normal olduğunu söyledi ama benim kafama çok takıldı internette bebeğin günde 1 mm büyümesi gerektiği yazıyor ayrıca kese yanında kanamam vardı bu yüzden progestan kullanıyorum sizce normal mi bu durum 😞