Merve28Gur Deneyimli annelere sormak istiyorum.Korse olarak neyi tercih ettiniz?sezeryanda ve normal doğumda kullanılan korse farklı mı oluyor?ve her iki doğum için de kaç gün sonra takılmaya başlanıyor.?