Mahsati Kızlar son ayımdayım, sürekli bişey yeme isteği, farklı tatlar alma isteği geliyor, sanırım stressden böyleyim, sizde de oluyormu? Nasıl baş ediyorsunuz?
Azra41 Mahsati Ben neler yemiyordum ki hahaha annem kız yeter diyordu 😄🤣😅😂 68 le hamile kaldım 83 le doğuma gittim skhsgs
Svrisnm Mahsati ben 8 aydır böyleyim 😂 gece 3 te kalkıp uyku sersemi açma yiyip yatmışlığım var. Hamilelik enteresan bişey aç değilsin ama yiyesin var. Hemen hemen hepimiz senin gibiyiz yani 😀