Kucuk_melegim Kizlar 38 haftalik olduk ara ara hafif şekilde belim ve adet sancisi oluyor bu şekilde evde durmak tehlikeli mi ciddi ağrılar mi olmasi gerekiyor gitmem için yarin kontrolum var ama bugün hafif hafif ağrım var
OnurBurcu93 Kucuk_melegim açıkçası sancılarınız sıksa doktora gidin derim bende 38. Haftama girdim bugün dediğiniz ağrılar ⅔ haftadır var hele ki temizlik veya yürüyüş yaptığımda feci artıyor ama dinlenince geçiyor belki de yokluyordur tarih yaklaştığı için her hafta kontrole gidiyor musunuz?
prensesovam Kucuk_melegim Kucuk_melegim çok dayanılmaz sancılarınız yoksa gitmenizi tavsiye etmem hastanede mahvoluyor insan suyun gelirse doğumun başlangıcıdır o zaman kesin gitmelisin
Balbebek012 Kucuk_melegim eğer bu kramp şeklinde yse normal. Zaten doğum sancısı şüpheye düşürmez emin ol belli eder kendini🎈 şimdi nasılsın postu yeni gördüm bir saat geçmiş
Kucuk_melegim OnurBurcu93 her hafta degl canim benim kontrolum 36 da gittim en son yarin gidicem bide ayin 7sinde gidicem agrilarim hafif yatınca başlıyor bende de yürüyüş yaptim biraz ama ondan öncede hafif hafif agriyordu
Kucuk_melegim prensesovam nebilym bi arkadas azda agrisa git dedi onun bi tanıdığı boyle gitmemiş bebeğini kaybetmiş içime korku veriyor
Sena00 Kucuk_melegim kimseye kulak asmayın onda oldu diye herkeste olacak diye bişey yok korkutmayin kendinizi madem çok korkuyorsunuz içiniz rahat etsin diye acile gidebilirsiniz
Kucuk_melegim Balbebek012 ara ara bi sanci gelip gidiyor sabahtan beri hafif hafif belim ağrıyor biraz ishal yapti beni ağrılar
Balbebek012 Kucuk_melegim şiddetlenirse git sana tavsiyem doktorunu ara sor 🎈 geçmiş olsun bebiş sağlıcakla gelsin sancı başlarsa düzenli sancı olursa işte o doğum sancısıdır