Vuslat123 Haftada kontrole gittim iki tane beyazlık gösterdi plesantan yaşlanmaya başlamış bebek çok fazla kilo almaz dedi bu haftalarda kireçlenme yaşayıp bebeği kilo alanlar varmi
Azra41 Vuslat123 ama o haftalarda da zaten oluyor ki o yaşlanma .. Bebe bisküvisi süt ye kefirin içine ceviz bal muz kat blendirda geçir ye .. ben 36. Hafta gittim 3300 du zorunlu sezeryan dedi 36+1 de gittim 3405 grm doğdu kızım
Buse-ozdmr Vuslat123 normaldede som haftalarda zaten kireçlenme başlar kireçlenme başlamasa bile son haftalarda artık kilo alımıda yavaşlıyor
Azra41 Vuslat123 vallah ben çok yedim 😅 haftasina göre iyiydi bebeğim diyorum ya 36.1 de 3405 doğdu kızım 1 ay daha bekleyeydi düşünemiyorum kshsvs
Vuslat123 Buse-ozdmr aslında son haftalar daha çok kilo alır iki katı daha fazla kilo alır ben ilk dogumumdan bir hafta öncesinde 500 gr almıştı
Gamze142536 Bana da 35 haftalıkken söylemişti doktor. En son 36+6 da muayene oldum onda da 3 kilo olmuştu bebiş. İçin rahat olsun🌸