3 ay önce spinal sezeryan oldum hayatimda daha önce hiç ameliyata girmediğim için aynı korkular bendede vardi ama inanın bana boşa korkmuşum diyorum iğneyi yaptıktan sonra size sormadan başlamıyorlar zaten uyuştu hissetmiyorum dediğiniz anda başlanıyor ve hazır mısın bebeğini görmeye dedikleri an aklınıza bebeğinizden başka hiçbir şey gelmiyor acı his asla olmuyor sadece hissedilen şey cekistirmeler oda cok normal ☺️ Rabbım bütün hamislere hayırlı kolay doğumlar nasip etsin insAllah 🤲😇