Kızlar 27+5 olduk elhamdülillah ilk hamileliğim karnım sivriliyor bazende sivrilme olmadan semsert oluyor her tarafı bir hafta önce doktora gittim muayne nst çektik çok şükür sancı problem çıkmadı ama sonuçta o anda kasılmam yoktu ki sonra oluyor doktor magnezyum progestan verdi bikaç gün olmadı gibi oldu ama bu aralar aynı şikayetler yine başladı tedirginim sürekli doktora gitmekte çare değil benim gibi olan var mı aranızda bu korkulacak bişey mi yoksa gebelik süreci böyle mi oluyor ayrıştıramıyorun biraz strese girdim galiba 😔 Tecrübeli anneler bilgi verebilirse çok memnun olurum 🙏🏻