Leydyy anladım sizde problem yokmuş belki istemeyebilirler. Ama tabi yaptırdığınız hastanenin prosedürlerine de bağlı bazıları hiç görüşmeden rahim filmi çektirip gelin diyebiliyorlar.
Benden istemediler çektirmediğim için de herhangi bir sorun olmadı bence şart değil yani. Benim tüp bebek sürecim baya sıkıntısız ilerledi hatta olumsuz herhangi bir durum hiç olmadı.