Ebruaydinn Ufak tefek hareketlerini günde 2-3 defa hissediyordum fakat bugün hiç hissetmedim normal mi bu haftalarda?
MMelissaaa- Ebruaydinn evet çok normal ben ilk 20. Haftamda hissettim ama bir gün hissettiysem diğer gün hissetmemiştim zaman geçtikçe daha da hareketlenecek ☺️
323832 Ebruaydinn normal canım bu haftalarda düzenli olmaz bazen hissetmeyebilirsin 25.haftadan sonra daha net oluyor biz şuan 27+4 olduk artık düzenli hissedebiliyoruz
Dlnkle 323832 bebeklerin hareketlerini karnınızn neresinfe hissediyosumuz ben ni kaç gündür bi tanesi sanki vajinaya vurıyo gibi hissediyorum 24. Haftadayım
323832 Dlnkle normal ben bunu doktora sorduğumda sanki bebek aşağıda duruyo demiştim o da hayır pozisyonu uygun ama ayakları aşağıda olduğu icin hissettiğin onlar demişti şuan 28+3 oldum yine aşağıda hissettiğim zamanlar oluyor