Merhaba herkese. Benim de 32. Haftada ilk bebeğim karnımda öldü. Genetik test yaptırdık pıhtılaşma bozukluğu çıkmadı ama yine de doktor önlem olarak bu gebeliğimde hem coraspin hem de oksapar başladı. Ancak coraspin ne zaman içsem kahverengi akıntım oluyor. Benim gibi coraspin kullanıp kanaması olan var mı?