Ginger_ 2. Tirmester Balayı gibidir tasını çıkarın hamileliğin en güzel dönemi oluyor genelde. Benimde şu an ilk zamanlardaki belirtilerim yok sadece sürekli sağ sola yatmaktan kalçalarımın ağrısına uyuyamıyorum birde ara ara yemeği çok kaçırınca midemde şişlik oluyor o rahatsız ediyor beni onun haricinde rahatım hamd olsun