Cgla2 tavsiyelere göre bebekler ilk haftalarda ortama uyum sağlayabilmesi daha doğrusu sıcaklığa uyum sağlayabilmesi için uzun kollular aldık. yazın doğum yapanlara sorarak ilerledim açıkcası umarım yeterli olur olmazsa da mecbur alırız tekrar artık. benim aldıklarım şöyle
. 2 tane 10 lu hasyane çıkışı:bunların içinde hem uzun kollu hem kısa kollu zıbın ve üstler hem de patikli altlar var. birini zaten doğum sırası da hemşireye vericem, diğerini evde bırakıcam.
. 3 tane 5li takım aldım. bunları pamuklu. uzun kollu üstleri var, patikli altları var, ve birinde sıfır kollu birinde kısa kollu zıbın var.
. 6 tane uzun kollu yandan çıtçıtlı zıbını var. hediye geldi o yüzden tekrar alma gereği duymadım belki hiç giyemiycek bile. fazlasıyla uzun kollusu oldu çünkü.
. hepsine ek olarak kısa kollu tulumlar, sıfır kollu tulumlar aldım çünkü burası izmir. çocuğa uzun kollu max 5 6 gün giydirilebiliyor.
.bunların hepsinin dışında günlük giyim adı altında desenli vs tulum, şortlu takımlar aldım ama yine çok değil. 6 adet falan.
bebek zaten belli bi aya kadar hep uyıyacak ve yaz ayında olacağız. o yüzden evin içinde rahat edebileceği zıbınlar ve tulumlar yeterli diye düşünüyorum.
bi de bebekler ilk 3 ayda çok hızlı büyüyor, o yüzden de çok fazla kıyafet vs almak istemedim. büyüme hızına göre almaya devam ederim diye düşünüyorum
bi de eldiven şapka çorap olayı var. eldiven zaten tüm setlerin içinde var. yine ilk bi haftadan sonra kullanmayı düşünmüyorum. şapkalar da setlerin içinde var, yine ilk doğduğu gün ve banyolardan sonra kısa süreliğine kullanmak gerekebilir. çorap ekstra aldık. hava sıcak olsa da bebeklerin ayakları üşür dendiği için aldım yine