Bende 40.haftanın ortasındayım adet sancıları benzeri dalgalanmalarım var…Elma Hurma Ananas yiyorum otururken bağdaş kuruyor 10 kegel egzersizi yapıyorum akşamları eşimin yardımı ile squat yapıyorum bunlara geçen hafta başladım hemen faydasını gördüm nst de sancılar çıktı o yüzden Şuan devam ve bekleme😍sancı(dalgalanma)gelince sevineceğim hiç aklıma gelmezdi.Allah hepimize normal doğumun hayırlısını sağlıklısını nasip etsin.