Canım bende egzama var baya artmıstı gebelikte kasıntıdan mahvolmustum baya cogalmıstı cildiyeye gittin doktora hamıle oldugumu söyledim bana kortizonlu bi ilaç verdi kullandö geçti ama talimatlı verdi ilacı iki gün sür iki gün sürme tarzında ama hatırlayamadım nasıl oldugunu bence doktoruna danıs belkı oda kullanmanda sakınca görmez