twinsmom_ merhaba öncelikle hayirli olsun insallah saglikla kavusursunuz bebeginize 🙂
Benim merak ettigim siz ozele gitmissiniz ve doktor rapor cikartmis sanirim, rapor icin ne gerekiyor hangi asamada cikartiliyor? Ben de ozel hastaneye gittim ancak hic rapordan bahsedilmedi benim ayrica sormam mi gerekiyor acaba