Bana da tek taraflı dediler. İlaç kullanmadım doktor kendi kendine geçebilir dedi. Ama ben tansiyonumu dengelesin diye yoğurt yiyordum, limonlu su içiyordum bir de mümkün olduğunca yemeklerden sonra falan sola yatıyordum devamlı ayakta durmuyordum bebege kan akışı sağlansın diye. Sonra 30 lu haftalarda gittim doktor bir şey yok dedi. Şuan 37.haftadayim tansiyon sorunu yaşamadım 35.haftada kilosu gelişimi normaldi. İnşallah yine öyle devam eder. Siz de ben de sağlıkla kavuşuruz inşallah 🥰