Hsee evet benim ilk gebelikte doğuma iki gün kala falan ishal başlamıştı tabi ozamn bununda belirti olduğunu bilmiyordum.iki gün sonrada hafif hafif sancılarım başlamıştı.Tabi ishalim diye hastaneye gidip doğum başlıyo telaşı yapmamak lazım her şekilde sancı veya su gelmesi beklenmeli.simdi ikinciye hamileym aynı belirti olur mu bilmiyorum