bebitomyolda Kendi sancılarınızı beklemenizi öneririm eğer anormal bir durum yoksa benim sabah ezanından beri sancım var ama kaç dkka da bir geliyor onu hesaplayamıyorum şuan miğdemde aşırı bulanıyor gece hastaneye gitmeyi düşünüyorum böyle giderse bakalım gelecek gibi bugün