Kmelikem1 6734-99 benim bütün sureclerim normal ilerliyor aslinda ilk dogumumda normaldi. Doktorum normali deneriz diyordu. Fakat şimdi olası riskler riske atmaya gerek yok falan diyorlar. Normal doğuranda var ama %95 imiz sanırım sezeryana gidiyoruz.
Sevvl 6734-99 direk sezeryan özellikle çift yumurtada riske atamayız dedi tek kese tek su olsa kolay olurdu dedi
Sevil46 6734-99 ben normal doğum yaptım ama yıllar oldu şuan yeni bir gebelik için burdayım yinede ikiz annelerinin hikayesinide okuyorum öncelikle bunu önden söylemek istedim sormak istediğin olursa cevaplarım tabi 😊
Balbebek012 6734-99 hiçbir doktor uğraşmak istemiyor canım ya ama sen iyi bir doktor bulursan ne den normal olmasın ki☺
6734-99 Bende 30 haftalık geçen doktor sezeryan oluyor genelde dedi normal doğum hiç aklıma gelmiyor artık hep sezeryan gidiyor aklım
Balbebek012 Kmelikem1 kesinlikle öyle ben normal doğum için araştırım devlette yapmak istemiyorıdm ee özelde upraşmayıp bir şeyleri bahane edip sezeryan a alıyor hemen inan ki ilk doğumım da 1,5 saatlik mesaf3deki hastahaneye gittim iyiki doktorunu bulmuşım 🙏🎈
symabskrt Tüp bebek ve çift yumurta ikizi gebeyim tek olsa normal dogurturdum dedi doktorum riske atamayiz dedi mecburen sezeryan olcaz
Kmelikem1 Balbebek012 kilom çok haliyle göbeğim sarkık sezeryan sonrası nasıl zor geçecek bana bilmiyorum. Çok geriliyorum. İki bebek sezeryan dikişi, bir tane daha oğlum var rabbim hepimizin yardimicisi olsun 😞