Sahnedekimadam Kızlar selam , doktorum bana sadece gyno ferro , d vitamini bir de magnezyum verdi.. bunlar yeterli mi bazı arkadaşlar omega falan kullanıyor. İhtiyaca ve değerlere göre mi veriliyor acaba ?
Pemberuya Sahnedekimadam kaç aylıksınız? Benimde kan ve demirim çok düşük 14. Haftadayım ama vitamin başlamadılar 🤷♀️
abilgen Sahnedekimadam merhaba, 12. Haftadan sonra vinalac diye bir vitamine başladı. İçinde her şey varmış. 3-4 hafta sonra demir ilacıyla devam etti. Ve damla d vitamini ekledi. Karnımda ara ara sancı var dediğimde magnezyumu dahil etti. Balık yemeye fırsatım olmuyor diyince omega verdi haftada iki üç gün kullan dedi. Bu süreçte kan değerlerine vs bakmadı. Benim süreç böyle.
Daisy0000 Sahnedekimadam Ben regenesis Max kullanıyorum içinde birçok vitamin mineral, balık yağı,folik asit vs var
Sahnedekimadam Pemberuya 17.haftadayım bende , düşük herhangi bir değerim yok ama bebişe fayda edip içmem gerekiyor mu onu merak ettim 12.haftadan sonra başlıyorlar aslında hiçbişey içmiyor musun şimdi
pelinden Ben de sadece d vitamini kullanıyorum 7.haftadan beri . 13+0 olduk bugün itibariyle. Dün gittim doktoruma 4. Ay itibariyle demir ilacına başlarız şu an için başka herhangi bir şey vermiyorum dedi