33 haftalık olduk 2. Gebeliğimde ilk gebeliğimde göğüs kremini ne zaman kullanmaya başladığımı hatırlamıyorum, doğumdan önce kullanmıştım doğuma yakın göğsümün ucu yara olmasın diye. Ne zaman kullanmaya başlasam acaba sezeryan olacağı için 10 Mart’a falan geliyor Doğumum?