Mutluemos Sssgggjjj öksürüğüm çok var birde öksürük sonrası kusma o yüzden doktorum yapamam dedi iğnesi büyük öksürürken zarar verir dedi bebeğe korktum açıkçası Allah razı olsun Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin cümlemize 🙏
Snnaadayi @Dost12 Dr kontrolünde banada ense kalınlığı 6 mm dendi ayrıntılıya yonlendirdiler çok şükür ayrıntılıda her hangi bir sorun çıkmadı kendinizi üzmeyin Dr bebegin duruş pozisyonundan ense kalin çıkabiliyor dedi
Dost12 Snnaadayi malesef az önce hastaneden geldim ense kalinligi 3.5 cikti burun kemigi de göremedi. Aglamaktan mideme kramplar girdi.. Cok zor…