asli45 Kızlar yapmadığım kalmadı mustela, lansinoh ,fito krem, travazol, zeytinyağı , ayva çekirdeği jeli, karabaş otu son olarak vazelin ve kantaron biraz olsun yumuşattı ama ilk verdiğim an çok acıyor ne yapmalıyım bunlar dışında
2aslan_annesi07 asli45 bende krem kullanmıştım ismini hatırlamıyorum ama bayaa pahalıydı en son tatlı badem yağı sürdüm 2 3 gun 3.gun geçti deneyin isterseniz..
Tgcmrt48 asli45 benimde ilk 1 ay çok hassasdı yaraydı emzirmek çile gibiydi lansinoh kullandım 1 aydan sonra geçmişti geçmiş olsun
3prensesannesi__ Merhaba kesinlikle krem vs kullanmayın hiç faydası olmuyo göğüs pedine bir tatlı kaşığı hakiki zeytinyağ döküp kapatın her emzirme sonrası uygulayın 2 güne eskisi gibi oluyo banada dua edersiniz inşallah 🥰