Hemdemmm internetten bakıp öyle yemiştim bende tedirgin olup ama hamilelikte bir zararı yokmuş aksine faydalı deniliyor ,içi kırmızı olandan yedim kivi veya tatsız kavuna benziyor gibi ama öyle kötü gelmedi tadı ben beğenmiştim nötr bi tadı var 😊. Yemek istiyorsan canın istiyorsa yiyebilirsin bence içinde kalmasın hamileyiz sonuçta canımız herşey istiyor 😄