Bende de sınırda çıktı doktorum aynı hastanede bir diyetisyene yönlendirdi içim rahat etsin diye diyet paketi de aldım, diyetisyenim patatesi dahi yasakladı ( patates en sevdiğim şeydi) . İki haftadır diyet desteği alıyorum sadece iki kere küçük bir dilim baklava yiyerek bozdum vicdan azabı çektim desem yalan olur 😄 sonuçta hamileyiz ve canımız çekebilir önemli olan tadında bırakmak diye düşündüm . Doğumdan sonra geçiyormuş çünkü son üç aylık değerimde normal çıkmıştı hatta bebeğin suyu ve kilosu da normal olunca diyetisyen de biraz şaşırdı bende gebelik şekeri çıkmasına ama hem çok kilo almadan sağlıkla doğuma giderim diye telkin ede ede kendimi tutuyorum . Zaten inşallah son 97 gün normal olursa oda geçer gider. Bebeklerimiz sağlıkla doğsun da .