Slaedz Kızlar 27+4den selam. Kendimi biraz kırgın hissediyorum kooperatiften ıhlamur almıştım böyle çubuk olanlar varya ondan ama içip içmemekle çok arada kaldım sizce içmeli miyim bi zararı Our mu