Sevaall hsns ya bilmiyorum ki aslında hemen yapmak isterim ama üzülürüm diye korkuyorum.. oyuzden bi kac gun daha bekliyeyim diyorum.. sen nezaman test yapmayı düşünüyorsun peki?
hsns Sevaall yani yarın adet olmazsam mecbur 4ünü beklicem yani 4ünğ de geçirmeyi düşünüyorum çünkü çok korkuyorum erken yapıp negatif görürsem diye
hsns Sevaall 5 aydır canım 2,5 senelik evliyim mübarek üç ayların yüzü suyu hürmetine bizimde yüzümüz güler inşallah 🤲 sen peki
Sevaall hsns amin kuzum inşallah ya isteyen herkese rabbim nasip etsin.. bende 10 aylık evliyim 9 aydır deniyoruz
1anne2bebe hsns ay bendede aynı belirtiler var. Sağ kasık tarafımdan karın boşluğuna doğru sancı vuruyor. Bata 6 gün kaldı dua edelim birbirimize inşallah ❤️🙏
hsns 1anne2bebe yaa Allah nasip eder inşallah. Sizde ne gibi belirtiler var ben özellikle akşamları acayip gaz çıkartıyorum belim inanılmaz ağrıyo göğüslerimde halen belirti yok kasıklarım bide sancıyor
hsns karansmom_ canım ben adet olurken bel ağrısı çekmem yani adet olmadan 4 gün önce gün boyu yoklar gider fakat 1,5 haftadır benimle bu ağrı