Arkadaşlar bir konuda gerçekten artık burdakilerin dalga geçtiğini düşünüyorum.Doktorun yazdığı ilaçlara tedavilere güvenmeyip burdakilere güvenmek hangi akıl hangi mantık?Bir de ebeveyn olacaksınız.Doktor size ilaç verdi diyelim herkeste ilaç aynı etki mi olur?Size yarayacak ki o ilaç doktor size yazmış doktorlar hiç annenin bebeğin hayatını riske atar mı?Atmaz.Doktora güvenmeyip her şeyi burdan medet ummak saçmalıktan başka bir şey değil.Hele ki ilaç,tedavi yorumlatmak aşırı saçma!