Mgdk Multivitamin mi alıyorsunuz yoksa ayrı ayrı kullandığınız şeyler var mı? Doktor sadece ilk muayenede kan değerlerime baktı normaldi şimdi 15. Haftadayım bakmaya gerek yok dedi multivitamin gibi bir şey verdi. Siz neler kullanıyosunuz?
Gizzgzz Mgdk imom folik asit destekli omega 3 ama içerisinde bir sürü ek takviye var devit-3 d vitamini Magnorm magnezyum Vegaferonfort demir kan hapı kullanıyorum 22 haftadayım doğuma kadar bunlar ile devam edeceğim
Lulu02 Tgcmrt48 canım ben de onu kullanıyorum ama kokuyor mu senin kullandığın da ya ben bir kutu bitirdim zar zor yutuyordum kokusundan
Cnsly Gizzgzz aynilarini kullanitorum devit 3 te var damlasi. 36.haftmdyim etkileri iyi vitaminlerim hic dusmedi bebege de iyi geliyor
DnzTnr Mine16 14. Haftadayim şehir dışında olduğum icin muayeneye gidemedim ama doktorumla mesajlaştik folik asiti bırak decavite başla gelince yine bakarız dedi. Şuan sadece decavit ve bulantı için prilam kullaniyorum
serpil1baby İlk 3 ay folik asit kullandım 16. Haftadan beride magnezyum decavit vitamin d3 damla ve kanşurubu doğuma kadar kullanıcakmışım😌