Cylnn benimde hamile kalmadan 1 ay önce 16 gün gecikti. Asla gecikmezdi çok düzenliydi o zamana kadar da test yapmadım korktum negatif diye. İdrarda negatifti kadın doğuma gittim kan testi de negatifti ultrason da doktor mevsim geçişinden dolayı stresten vs gecikme yaşanabilir dedi adet söktürücü verdi. 2 güne adet oldum diğer ay korunduk hamile kaldım🤷🏻aklımızda yoktu bile hamile olabileceğim..
Tedbir amaçlı kadın doğuma gidin.