Ben Özgül hocaya gidiyorum gebeliğimin başında başka bir hastanede başka bir doktora gitmiştim memnun kalmadım. Sonra tesadüfen 6. Haftada Özgül hocaya randevu aldım. Riskli sürecimiz de oldu, enfeksiyon da geçirdim. Mükemmel ilgili bir insan. Oldukça insanı rahatlatan bir yapısı var. Soğuk gelebilir ama bu mizaç ile alakalı bence. Ben aşırı sıcak kanlı bir insan olmama rağmen bu durum beni asla rahatsız etmiyor aksine kendisini çevremdeki herkese öneriyorum, gebelik düşünen ve benim gibi jinekolog korkusu olan insanlara tavsiye ediyorum. Bilgisi ve ilgisi ile hem psikolojik hem fiziksel olarak çok destekçi olduğunu düşünüyorum