onehappymoom Bazı anne adaylarında, gebeliklerinin 20. haftasından sonra memelerden süte benzer bir sıvı gelir. Ancak bu korkulacak bir durum değildir. Bu sıvıya kolostrum adı verilir. Bu sıvı, doğumdan sonra bebeğinizi besleyecek olan sütün , tabiri caizse, ön formudur.
Böyle yazıyor nette tam olarak🙏🏻