Sila66 18 haftalikken bana da doktor bebeğin eşi aşağıda. Kendini yorma,ağır kaldırma ve ilişki yasak bu haftalardan sonra da çıkıyor ama cikmasa da sezeryan olursun demişti. Hiç öyle rahim alınır filan demedi. 3 hafta kadar sonra baska doktora gittiğimde sordum bebeğin eşi aşağıda mi diye. Hayır yukarıda dedi. Kötü düşünmemeye çalışın biliyorum doktorlar pat pat yüzümüze söyleyince insanın psikolojisi etkileniyor üzülüyor ama aşağıda olması rahim alınmasına sebep olmaz diye düşünüyorum. Başka doktora görünmesini tavsiye ederim. Gönlünüzü ferah tutun 🌹