Binnaz nadrun 36 haftalığım hakkında hep sezeryan yaptırıyor bebekleri 1-2 hafta önceden alıyor diye duydum ve sosyal medyada da en son bir paylaşım yapmış normal doğuma karşı gibi sezdim. Tecrübeli anneler varsa yazarlarsa memnun olurum
nadrun Binnaz benim onun hastası olup konuştuğum normal doğum yapan kimseyle karşılaşmadım o yüzden devlat Hastanesi’ne gidiyorum aslında konuşurken çok sevecen çok tatlı ama bı şekilde hep hastalar sezaryen oluyor, bende 37 haftaligim
Binnaz nadrun ya dimi o yüzden bende vazgeçiyorum kendisinden yalandan yere sezeryana alır diye korkuyorum
nadrun Binnaz maalesef öyle evet çok sevecen tatlı dilli vs ama normal doğum yaptırıldığı hasta okadar az ki
AYSEBETUL8 Dr Ümit Kaya var Koşuyolunda. Normal doğumu destrkliyor arkadaşım onunla medistste de doğum yapmıştı ben de şimdi 30 haftayım çok memnunum