Edolili Canan_bgrck 12 haftamdayim ve daha erken göremedim dedi . Çok heyecanlıyım birkaç gün sonra tekrar gidicem inşallah bi tahminde bulunur
Tumaypirr Canan_bgrck bugün tam 12 haftalık olduk cuma günü kontrolde doktorum cinsiyeti söylemedi ikisinede benziyor diyeyim şuan ama net birşey söylemiyorum kimseye bu haftalarda dedi 2 hafta sonra çağirdı o zaman net olarak cinsiyeti söylerim dedi merakla bekliyorum 😍
Edolili Canan_bgrck bendee😂🤦🏻♀️ salı günü tekrar gideceğim ikili tarama sonuçlarım için inşallah birşey söyler
Elifdamlayildiz 12+2 bulantilarla yola devam daha randevuma var yani de zaten cinsiyetini göstermez diye tahmin ediyorum ilk bebiskom da hep saklıyordu🙊
aysenur-y1 Ben de dün doktora gittim ikili test için cinsiyet için henüz erken 16.haftada söylerim dedi