Recbey Kızlar sezeryan da 2 gün kaliniyormus ya devlet hastanelerinde ben 2..gün için imza verip çıksam kendi isteğimle oluyor mu böyle yapanlar oldu mu hiç aranızda??
SutlacimiYedimmiBen Recbey devlette belli bir saat olmadan cikarmiyorlar normal dogurdum devlette 24 saat olmadan cikarmadilar bnde çıkmak istemistim ama çıkarmadılar