Kızlar merhaba gece hiç uyumadım sol göğüs kafesinin tam altına bıçak saplandı deriz ya onun gibi bir ağrı vardı. Ve hangi yöne yatsam geçmedi ağladım ağrıdan bebeğim hareket etmiyordu o an. Ağrı aynı anda kalbimin hizasında sırt kısımdada oluyodu. Nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum. Bu sabah birşeyim yoktu. Birşeyler yedim. Sabah uyandığımdan beri hala bebeğimin hareketini hissetmiyorum. Kasık ağrım var. Leke vs olmadı. Şimdi yine kalp hizasında sırt kısmım ağrıyo. Pasta yedim. Normalde tatlı yiyince hareket ederdi yine etmiyo. 19+2 yiz