Günaydin kızlar benim ilk trimester düşük riskim vardi doktor yatmami hep dinlenmeni söyledi öyle de yapmıştım. Ağır kalırmıyodum ayakta çok durmuyodum ayaklarımı uzatıyodum hep, peki 2.trimester de nelere dikkat etmeliyim? Korkuyorum yanlis bisey yapmaktan. Mesela hala ayakta uzun süre kalmam tehlikeli mi? Yardimci olur musunuz napmaliyim