Minibebe Ya hep diyolar Kızın doğumundan sonra erkek olması çok ağrılı Bi doğum olurmuş öylemi oluyor ya kızımda çok rahat Bi doğum yaptım korktum bunda
Mervvvever Minibebe öyle bi genelleme olmaz bence annemin abimin doğumu çok rahatken bende çok zorlanmış
Sue-Momss2 Minibebe benimde insaAllah oğlum olacak 14 haftaligim ama ilk defa böyle duydum nasıl bir ilgisi var ki böyle söylüyorlar anlayamadım haliyle hamilelik her çocukta farklı olduğu gibi kızımdan farklı bir hamilelik geçiriyorum ama doğumu bilemedim 😊
cokkasmabeabi Minibebe normal mi? Benim oğlumda doğumum daha kolaydi. Bununla alakalı olduğunu sanmıyorum. Ama gebelik surecimde daha çok karnim büyüdü tasiyamiyodum çok hareketliydi geceleri uyuyamiyordum vs. Oğlan çocukları kızlara göre daha zor doğum sonrası. Belki onu kast etmişlerdir
kadertugrul7 Minibebe bende oglanda sonra kiz zor diye duymustum ama bence alakasi yok erkek cocugunun biraz daha hafif diyorlar sancisi doğrumu bilmiyorum ama siz içinizi rahat tutun rabbim yardımciniz olur
Minibebe kadertugrul7 İcim rahat aslında ağrılı ağrısız sancılı sancısız eninde sonunda Bi şekilde doğacak tabi ama bi an Bi korku olustu
kadertugrul7 Minibebe hiç korkmayin beni ilk gebeligimde o kadar korkuttular ki ilk çocuk zor oluyor ben okuyarak girdim ciktim doguma bol bol hurmami yedim merdiven inip çıktım 6 saat suni sanci aldım 1 saat anca cektim sancisini cokta rahat olmuştu siz bebeginizle kavuscaginiz ani düşünün kimseyi dinlemeyin sag saglim hayirlisiyla bir avazda kurtarırsiniz inşallah 🤲☺️
Lavina Minibebe hiç öyle düşünmüyorum ama benim ilk oğlum oldu çok çok zordu sonra kızım oldu daha kolaydı dı oğlum iri bir bebekti ve ilk doğumumdu sancıları beni hiç bırakmadı ıkınma isteği sancılarla başladı doğuma kadar kızım adet sancısı gibiydi hiç birsey anlamadan doğumum oldu 😍
Minibebe Lavina Bende kızımda hiç anlamadım son 1 saat çok zorlanmıştim bunda ne olcak Bilmiyorum hiç
Eceee Minibebe sanmıyorum annem beni 2 gün suni sancı verilerek zorla normal doğum yapmış çok zorlanmış erkek kardeşimi sezeryan ile doğurdu 1 hafta olmadan 4,5 kilo kardeşimi kucağına alıp sağlık ocağına yürüyerek gitti 😅
Pelgiz Benim ilki kızdı aşırı rahat doğum oldu 3200ile doğmuştu belki ondandır bilmiyorum ama ikincisi erkek oldu resmen doğumda öldüm sandım doktor erkeklerin omuzları daha geniş olduğu için dedi ama bence kilolu olduğu içindi 4200ile dogmustu