Merhaba annişleeerrr🌺
12+4deyim ilk hamileliğim ve öğrendiğim günden beri nerdeyse her hafta çilek yemeden duramıyorum, yaşça büyüklerim de çilek yemenin bebekte leke yapabileceğini söylüyor. Benim gibi olan var mı çilek bir cinsiyet belirler mi ya da bebekte leke yapar mı?