Kızlar sanırım geç döllenme olmuş ve kesem yolk kesem gözüktü şuan 5+4 gidiyor doktorumun dediğine göre hafif kanamam geliyor kesede bebek görülmedi duphaston verildi doktorum sağlıksız bi gebelik olabilir pazartesi kalp atışı duymamız lazım dedi pazartrsiye 6 haftaya giricek oluyorum siz ne zaman duydunuz kalp atışı